11-02-
Şuan 13+1 olduk 🥰 yeni yeni düzeliyor sayılır bulantılarım🥲Ama şöyle söyleyeyim gebeliğimi öğrendikten bu yana her sabah kustum, kokular da rahatsız ediyordu. Çoğu zaman yemek yiyemiyorum ama illaki elimin altında kuruyemişler oluyor onlardan atıştırıyorum. Sabahları yumurta rahatsız ettiğinden 2 aydır ağzıma bile vurmadım ben de onun yerine peynirli meyve salatası hazırlayıp yiyorum. Bazen süt içiyorum, yoğurt tüketiyorum. İlk aylar zorlayıcı geçiyor bu konuda umarım biraz daha azalmış olur ✨