Mervekim Aycan1234 yaaaa çok çok sevindim upuzun ömrü olsun analı babalı büyüsün inşallah 🥰 darısı başımıza 🥰
Gozdecevik Mervekim aynen inşallah 3 ağustosta inşallah güzelce hayırlı şekilde kucağımıza alırız 😘 hepimiz saglikla kucagimiza alırız inşallah
Gozdecevik Mervekim aynen sabretmek çok zor 9 ay geçti son günler geçmek bilmiyor bir türlü ama sabrın sonu güzel inşallah 🥰
Pekdemir Mervekim yarın 40 oluyoruz ve hala gelen giden yok bugün kontrolüm vardı 42ye kadar yolu var dedi doktor ve onlarca kişi 41de 42de yatış bekliyorlardı bu senenin bebisleri cok nazli kolay kolay dogmuyorlar
Mervekim Pekdemir gerçekten mi 🥲🥲 bu sıcaklarda gerçekten hiç çekilmiyor bu durum Allah hepimize kolaylık versin 😊
Xname 37 haftalık olanlar nst sancılarınız kaç çıkıyor? Bugün benim 40 ve 50 lerde çıktı herkesin çıkıyor mu yoksa doğumun yaklaşma belirtisi mi?
Xname etkafa hemen doğum olur diye beklemiyorum ama sancılsrın olması çok geç olmayacağına işaret mi onu merak ettim 40 ı geçmez mi ya da 40 gelenlerin bu haftalardan beri sancıları var mı?
Damla1205 Mervekim 37+2 den merhaba. Diyarbakır sıcağıyla boğuşarak geçiyor hamileliğin son zamanları. Umarım çatlamadan doğururuz :)
Mervekim Kızlar bugün tam 38 hafta doktor kontrolüne gittik ve çatı muayenesi yapıldı dar olduğu için sezaryen günü verildi 2 ağustosta gelecek inşallah 🥰🥰🥰