Mervekim Hamalp evet yalancı sanci bende se oluyor bazen o çok sıkıntı değil ama uyumak büyük problem dönerken zor özellikle 🥲 inşallah sağlıkla gelsin bebisler 🥰🥰🥰
Kizilciksurubu Mervekim 37+2′yiz. 2 ağustos sezaryen günümüz. Kavuşmamıza az kaldı :) İyi ki tarih yakın, bu sıcaklar dayanılacak gibi değil. Gündüzü ayrı gecesi ayrı sıkıntı. Ayaklarım babaanne ayağı gibi, yürüyüşünm de penguene doğru evriliyor. 😅
Mervekim Kizilciksurubu ne kadar da aynı 🥲 keşke bende doğuracağım günü bilsem 😄 sağlıcakla gelsin minnoş 🥰
Nidaylmz Kizilciksurubu yaa günü gününe aynıyız ❤️ Ama ben artık dayanamıyorum sizin ilk gebeliğiniz mi bana dese ki şimdi alalım ben okeylerim herhalde dermanım kalmadı 🥺 yarın gün verecek bana da 😬
Kizilciksurubu Nidaylmz Evet, ilk gebelik benim ki :) sizin? Bana da hadi gel dese doktor giderim heralde. Hem artık çok zor olmaya başladı hem de bebişime kavuşmak için sabırsızlanıyorum:) Bakalım size hangi gün verecekler…
Gozdecevik Mervekim amin hepimizinki sağlıkla gelsin hayırlı şekilde kucağımıza alalım inşallah 🥰 benimki ikinci gebeliğim o yüzden 10 gün önce oluyor benim doğum gerçi yarın belli olur çünkü bu aralar ishal durumum arttı orda da bir rahatsizligim olmadığı halde bile bir yerde okumuştum doğumu yaklaşan bayanlar da ishal durumu olur diye hayırlısı
Mervekim Gozdecevik evet bende duymuştum ishal ve kusma doğum belirtisi olarak olabilir 😊 benim henüz ilk o yüzden ne yaşayacağımı hiç bilmiyorum okumaya öğrenmeye çalışıyorum 🥲 Allah uzun ömür versin evlatlara 😊
Nidaylmz Kizilciksurubu benim ikinci olacak Allah nasip ederse o yüzden heyecanla bende beklemedeyim😍 sıcaklar da çok çok zor😩
Gozdecevik Mervekim amin inşallah ben ilk gebeligimde böyle birşey yaşamadım dogumhaneye girene kadar normaldi dogumhanede karar verdi kızım doktorum sezeryana kızım doğum kanalına girmeyince bende ikincide yaşıyorum bu ishal durumunu
Tugcekl Mervekim 37+2 yim geçenlerde bi feyk attı kızım geliyor sandık gelmedi😂 artık bi gelse çok zor geçiyor günler çookkk
Aycan1234 Mervekim Benimki yarın gelecek galiba bu gün 37+5 im Nişan geldi acile gittim sancı ve 1 cm açıklık var sezeryan olacaktım geri eve geldim sabah hastaneye gidicem muhtemelen yarın gelecek🙄🤭
Chmstry-m Mervekim 37+4 şuan yarın 37+5 te geliyor inşallah oğluşum💙 zorunlu sezaryen olacak, normal istemiştim hayırlısı böyleymiş😊 sağlıkla alalım bebişleri kucağımıza inşallah
Baharoloji Mervekim 37+5 te gelmişti tam da her am gelebilir siz hazır olun ama 40 a kadar yolu var tabi bizimki baş çevresi haftasına göre gelmişti
Gozdecevik Mervekim aynen inşallah 3 ağustosta inşallah güzelce hayırlı şekilde kucağımıza alırız 😘 hepimiz saglikla kucagimiza alırız inşallah