hulyademr Mervekim ilk doğumumda 37+5 te doktor kontrolünde bir hafta sonra ya tekrar randevulaşıp ama 38+0 normal doğum yapmış biri olarak söylüyorum ki bundan sonra her an gelebilir bebiş 🥰😅
Mervekim hulyademr evet biliyorum gelmek isterse doktor yine sezaryen yapacağını söyledi 🥲 çok zorlanırsın sonucu yine aynı olur dedi bakalım kısmet 😊
Mervekim irem7 ben yurtdışında yaşıyorum buradaki doktorlar eğer bebeğin kafası olması gereken yerdeyse yapıyorlar aslında burda çok sezaryen taraftarı değiller o yüzden ikna oldum 😊 tek yol bu görünüyor 🥲
irem7 Anonim3447 çok sevindim. Darısı bana inşallah 38+5 teyiz. Artık bir an önce doğsun istiyorum. 41-42. Haftaya kalanları görünce nasıl dayanacağım o kadar diyorum sürekli.