Mervekim amin hepimizinki sağlıkla gelsin hayırlı şekilde kucağımıza alalım inşallah 🥰 benimki ikinci gebeliğim o yüzden 10 gün önce oluyor benim doğum gerçi yarın belli olur çünkü bu aralar ishal durumum arttı orda da bir rahatsizligim olmadığı halde bile bir yerde okumuştum doğumu yaklaşan bayanlar da ishal durumu olur diye hayırlısı