Ben 2.hamilelimde 5 bucuk yilin ustune unutmustum korkuyu ama kizimin dogumu oglumdan daha zor oldu(ikinma kismi ozellikle) o yuzden uzerinden 4 yıl gecti su an 3.dogum icin korkuyorum surekli olumlamalae ile guzel gececegini imgeliyorum ama içten ice de sanki kendim bile. kolay gececegine inanamıyorum, Rabbim hepimize kolaylik versin anlamadan hizla keyifle dogurmak nasip olsun