32Busra32 Artemaaa_1 bende aynıyım psikolojik olarak 39 +0 Şuan pimpirikli gibi oldum çocuk hareketlerini takip etmekten
Bulbulyuvasi CemrePektas ben korkmuyordum giriş yaparken bile doğurmaya geldim diyordum herkes gülüyordu kaldleelaşdkefj biraz zorlu yalana gerek yok ama 9 ay taşıdık 1 gün sadece dayanılır hiç korkmayın 🥺🫶🏻
Artemaaa_1 tugbaoztturkk- ben daha hastane mi bile seçmedim her ay farklı hastaneye gidiyorum bu memnun kalamadim
Rabia234 tugbaoztturkk- ahah benimde öyle hatta dün rüyamda belden uyuşturuyorlar ama uyuşmadığımı gördüm korkudan
Nur001 Ben de çok düşünüyordum son günler yaklaşınca bi sakinlik rahatlama geldi çok şükür rabbim gücünü veriyormuş demek ki
Asli_bora Artemaaa_1 emin ol hepimizde var Allah’ım kolay kurtarsin hepimizi birbirimize dua edelim ben 40+5 oldum hala gelen yok salı günü son yatışım yapılacak ya suni sanciyla yada ameliyata giricem bende çok korkuyorum🤲
CemrePektas Artemaaa_1 doğuma yakın geçiyor o pır pır hissi. Ayakların daha sağlam basıyor yere, kendine geliyorsun 🤗 o yüzden her türlü çıkacak bu çocuk dışarı. Takmayın takılmayın, keyfini sürün hamileliğin
Artemaaa_1 Yazmelegi_ yaklaşmış benim daha 29+4 ama korku geliyor hemen doğurup eve geldiğim güne ışınlanmak istiyorum
nurbanu-y Artemaaa_1 aynı şeyi bende söylüyordum doğuma kadar son haftalarım ağlayarak geçti sırf doğum korkusundan şimdi de keşke doğum yaptığım günü tekrar tekrar yaşasam diyorum. İnşallah benim ki kadar kolay ve güzel geçer doğumunuz 🤗
merveliyyy Artemaaa_1 bi yandan bi an önce doğsa sevsem hemen kucağıma alsam diye düşünüyorum bi yandan korkuyorum minicik bebeğin bakımı doğumun zorluğu