Artemaaa_1 Bulbulyuvasi kız bide ben cuma günü doktora gidecem 30hafta oluyor tam gitmeye sorsam normalmi sezeryan mi diye erken mi olur
nurbanu-y Artemaaa_1 aynı şeyi bende söylüyordum doğuma kadar son haftalarım ağlayarak geçti sırf doğum korkusundan şimdi de keşke doğum yaptığım günü tekrar tekrar yaşasam diyorum. İnşallah benim ki kadar kolay ve güzel geçer doğumunuz 🤗
1oguzannesi Artemaaa_1 ay evet ya insanın sinirleri bozuluyo , sancı çekiyosun zaten canın burnunda , bide gelip gidip bakıyolar elleriyle , cinnet geciriyosun sinirden
Artemaaa_1 1oguzannesi ay bunu bilmiyordum bakıyorlar sanıyordum elleme işi demi var al korku yükleniyor hahahah
Gizem_cetinbas Artemaaa_1 benimde ikinci doğumum olucak ilki normal doğumdu sanırım Buda sezaryen olucak öyle hissediyorum ama aşırı bi korku var içimde 30+3 🙄
zipzipbebek 32Busra32 bu belirti mi bilmiyorum ama bebek hareket ettikçe çok afedersin altım zonkluyor sanki bişey çekiliyor gibi ilk olunca bilmiyorum nasıl bir his olduğunu yani
Sengul-9798 Artemaaa_1 Perşembe günü doğumum var şuan korku filan hiç bişey yok tek düşüncem bebeğim nasıl bişey olacak acaba diye 🙄😂
Artemaaa_1 Sengul-9798 atmışsın korkuyu üstünden sen bende nasıl olacak kime benzeyecek merak ediyorum ama korkum daha ağır basıyor
1234G Ay ben çok korkuyorum 34 teyim gece uykularım kaçıyor kalktıkça hep nasıl doğurcam diye düşünüyorum .😟benim de günüm daha belli değil günü ne zaman söylüyorlar