MiaBaslck Annekuzusu38 Ne kullanıyorsun krem olarak ben mustela krem ve yağ badger çatlak balsamı ve tatlı badem yağı kullanıyorum
MiaBaslck Annekuzusu38 Bitane bio oil bitirdim pembe olanı ama sıcakta mustela daha iyi ve güzel nemlendiriyor onuda tavsiye ediyorum
karanmom Kader_sezer çok gerginsiniz gerçekten senin karnın bana niye dert olsun karnından banane tartışma acmissiniz eleştireye açık olun doğruları söylüyorum sadece niye atarlandiniz
Qeribova07 Kader_sezer çok heyecan verici oluyor .. ben hamile olduğumu karnım çıktıkdan sonra kabullenmeye başladım 😄 şimdide hareket etmesini bekliyorum 🫠
Kader_sezer MiaBaslck bi de sonucta herkesin hamileligi ayni gecmiyosa karnimizda ayni zamanda hepimizin buyucek diye bi kanunda yok yani gaz olayi sacma zaten gaz olsa doktorum soyler
Eminegksln Kader_sezer bnde 10+6 daym baya göbeğim var 😂😂 bazen şaşırıyorum 4 aylık hamilelerde olan göbek bende diye
Kader_sezer MiaBaslck bu konuda bana bisi denilmedi daha o yuzden sordum sadece ikili tarama testi var demislerdi
Gldn1905 Kader_sezer 12 haftalığız dün gitmiştik belli oldu hemen cinsiyetimiz erkek bir bebişimiz olacak inşallah 🤲
MiaBaslck Kader_sezer Evet canım bunu isteğe bağlı yapıyorlar biraz pahalı oldugu için bu testi yaptırınca 2li 3lü teste gerek kalmıyor