MiaBaslck Kader_sezer Evet canım bunu isteğe bağlı yapıyorlar biraz pahalı oldugu için bu testi yaptırınca 2li 3lü teste gerek kalmıyor
MiaBaslck Buurrccuuuuu Ben geçen hafta ödeme yaptım zam gelecek diye 8750 detaylı doktor önerisi ile başka doktora yönlendirildim orda yaptırcam normalde yarın yaptırcaktım ama doktorum bir hafta sonra yaptır dedi 4 ağustosa randevu oluşturduk tekrar.
Annekuzusu38 nnurergun_1103 yeni kullanmaya başladım bir şey diyemeyeceğim ama yapıyor diye duydum. Benim hormonlardan dolayı tüylenmem baya arttı zaten
nnurergun_1103 Annekuzusu38 tatlı badem yağı elimde var ama gebelikten önce saç dokulmesi yaşadığım için dermatolog yazmıştı saç çıkarması için kullanmaya korkuyorum 😆
Qeribova07 Kader_sezer çok heyecan verici oluyor .. ben hamile olduğumu karnım çıktıkdan sonra kabullenmeye başladım 😄 şimdide hareket etmesini bekliyorum 🫠
Gldn1905 MiaBaslck teşekkür ederim inşallah sizde en yakın zamanda öğrenirsiniz biz çok merak da etmemiştik ben ilk hamile kaldığım günden beri erkek olacağını hissediyordum bir de rüyamda görmüştüm
MiaBaslck Gldn1905 Ben de kız hissediyordum eşimde öyle ama 1 haftadır erkek hissiyatıda başladı bende daha 2 hafta var hayırlısı artık