Selcennnn 36+5 de doğum başladı 2595 gr, 48 cm dünyaya geldi, ilk ay anne sütü ile 1500 gr aldı, her ay bu şekilde 1000 gr üstü aldı. Gelişimi şu an persentil olarak üst seviyede. Yani doğum kilosunun düşük olması gelişimin kötü olacağı anlamına gelmez. Oğlum şu an 5 yaşında ama yaşıtlarına göre daha büyük duruyor. Ama baba da kilo olarak düşük kilo doğmuş şu an 1.87 boyunda. Ben de 2900 doğmuşum ama kısayım. Genetik de önemli. Haftası ile uyumsuz değil kilosu bence normal gayet ortalamada.