Benimde 2 hafta geriden geliyormuş, 3 haftaya kadar normal sayıyoruz dedi doktor. İlkten duyduğumda üzüldüm ama sonra ben ve eşimin doğum kilosu geldi aklıma. İkimiz de 3 kilo bile değildik doğduğumuz da🤭 bide öyle boylu poslu değiliz ikimizde. Normal sayıyorum ben kızımın şuanki halini. Çok şükür sağlığıyla alakalı bri problem yoksa kilosunu dert etme derim 🌸