İlk kızımda kusmaktan öldüm resmen eşim kendim ev bike kokuyordu çok zor hamilelik geçirdim ikinci bebegimde hiç kusmadim sanki hamile degildimçok rahattimerkek olucak dedi herkes ama ikinci kizim oldu şuan 3 cüye hamileyim ilk gebeligim gibi berbat geçiyor agzima bir lokma koyamiyorum şuan 8 haftalik cinsiyeti belli degil ama her hamilelik farklı oluyor 2 kızımda çok farklıydı çünkü