16321 1 hamilelikte ben perişanında perişanıydım bi gözümü açıyordum yüzüm boynum alerji hastane hastane yüzümde sivilceler eksik olmaz her yerim ağrırdı derlerdi ki kız anne güzelliğini alır kızım olmuştu şimdi 2 hamileyim 17+1 haftalık hamileyim geçen gün ilk kez bindiyi sordum doktora oda bacak kapalı kız diye düşüyorum vajina dudakları bu haftalarda gelişmesi devam ediyor dedi vs 3 haftaya sonra bakarız tekrar dedi bu hamileliğimde herkes çok güzel olmuşsun kesin erkek dedi yani kız ise de bütün denilen şeyler hurafe olma gerçeği bende net ortaya çıkıyor 😂😂😂