Nergisari2 normal neden yapamayasın? Özele gidiyorsan epiduralle yap mis gibi. Ben iyiki doktorumu dinleyip normal yaptım epiduralli. Çokk güzel geçti, sadece 2 saat hafif sancı çektim. Fitil takıldı saat 12 de akşam 9.45 te doğurdum. 7.30 ta epidural vuruldu. Epiduralin vurulduğu 2 saatte doğumhanede tv izledim, telefonumla oynadım, uyudum, ebelerle hakara kikiri yaptım😂 benimde ilk çocuğum ve ben 1 cm açıklık ile yattım hastaneye. Doğum masasından kendim indim, yarım saat önce doğurmama rağmen. Gece boyu yürüdüm dolandım sanki doğurmamış gibi koridorda sezeryanlıları gördüm yaşlı neneler gibi iki büklüm yürüyorlardı. Bence iyi düşün. 15 dkda bitsin gitsin mantığıyla gidersen sezeryan olursan sonrasında çekiyorsun ama normal doğumda doğum sonrası çokk rahat. Dikişlerimi bile hissetmiyordum yapılırkende doğum sonrası da hissetmedim.