Senaykork Canim fiziksel olarak duruşundan bahsetmiş arkadaş tabiki ben şuan bile vücudumun yüküyle normal yürüyemiyorum paytak paytak bir yandan iki büklüm bir yandan onun gibi… Çok geçmiş olsun mühim olan çekilen acıların karşılığın da aldığımız guzellikler tabiki Allah bağışlamış korumuş netice de bebeginiz iyiyse asla gerisi önemli değil. Inanin yoksa dokuz ay umutlarla beklediğimiz hayalini kurdugumuz bunca acılara dayanmaya çalıştığımız bir can için sağlıklı olmasindan başka birşey dilemeyiz asla…