Nergisari2 sezeryan da gerekli şeyleri yaparsanız korse filan göbek filan kalmaz , tansiyon vs risk olusturuyo normal doğum için…iyi düşünün eşiniz veya çevrenizdeki insanlar veya doktorunuz doğum yapmicak siz yapicaksiniz ….burda önemli olan sizin ve bebeğinizin sağlığı…
Ben normal doğumla oğlumu doğurdum 3 yıl önce, 4 gün öncede normal doguma ısrar ederek kızımı , ama kanalda başı sıkıştı kalbi 65 lere düştü acil sezeryana alindim az kalsın 9 ay karnimda tasidigim çocuğumu milletin düşünceleri yüzünden kaybediyordum…
Benim düştüğüm hataya düşmeyin…