Kbratis zk2104 nişan geldiğini nasıl anladınız.ben 38+4 haftalığım. Eşim perine masajı yaparken parmağına hafif kan geldi açıkcası bu durum beni korkuttu. Daha sonra peçeteye sildiğimde belli belirsiz leke gibiydi. Gece günlük ped takarak yattım. Çok bir şey yoktu.akıntıyla karışık hafif pembelik vardı ki kan gelmeseydi ben o pembeliği anlamazdım bile. Acaba nişan mı oluyor bu da.
zk2104 Kbratis sizdeki nişan mıdır bilemiyorum yanlış da yönlendirmek istemem ama ben de aşırı mı aşırı katı kıvamlı jölemsi yapıda kahverengi sümüksü bir yapı gelmişti. 5 gün sonra da doğum gerçekleşti. siz yine de bir sağlık kurumuna başvurun derim💐
zk2104 Brisii biraz zor tabi ama ıkınırken asla bağırmamak ve nefesi tutup basıncı aşağı doğru tüm gücünüzle verince oluyor. eğer ıkınma güzel olursa kesi de az oluyor😊
zk2104 Ada022 amiiin amiiin Allah razı olsun çok sağolun🙏 Rabbim size de sağlıcakla bu duyguları tadtırsın☺️💐
bendeanneoldum_ zk2104 rabbim sana bağışlasin inşallah dikiş oldu mu ikinirken bağryomuydun lavmani sancın varken mi verildi yoksa daha önce mi verildi
zk2104 bendeanneoldum_ teşekkür ederim🙏 iki dikişim oldu. ıkınırken bağırmamak gerekiyor nefesi tutup var gücünüzle itmeniz gerek. lavman ise suni sancıyı verilmeden evvel yapılıp bağırsakların boşalması sağlandı.
zk2104 HTC-CR amiinn teşekkürler🙏 hamilelikten önce 1 yıl kadar düzenli fitness yaptım ama hamileliğimde devam etmedim ve esktra hiçbir şey yapmadım ve nerdeyse 30 kiloya yakın kilo aldım. kolaylaştıran şeyler işe yarıyor mudur bilmiyorum ama ben bir şey uygulamadım😅
KayraKuzusu zk2104 suni sancıyı ne kadar süre aldınız? Benimde suan 5 cm açılmam var salı günü suniyle doğumum olacak o yüzden cok merak ediyorum
ChemistrySK KayraKuzusu 5 cm.acilmaniz var ise suniye gerek kalmadan dogum yaparsiniz Allahin izniyle, tavsiyem korunmasiz iliskiyi deneyin, aksan gebe yürüyüşü,squat yapin suniyi almaniza gerek kalmaz ins
Bsrcip KayraKuzusu 5 cm açıklık çok iyiymiş hurma ye. Bol bol ılık duş alıp dinlen. Vücut gevsedikce aciliyormus. Birde merdiven çıkınca.
zk2104 KayraKuzusu 5 cm olduktan sonra toplamda 3,5 saatte doğum gerçekleşti. sizinde geri kalan kısım hızla ilerler inşallah🙏
KayraKuzusu ChemistrySK inşallah ama pek sanmıyorum 39+5iz şuan ve asla sancım yok oğlumun pek gelesi yok benimde dayanacak gücüm kalmadı
Bsrcip zk2104 harika canım gözünüz aydın. Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. Darısı başımıza olsun 27 haftalık hamileyim daha erken ama ben normal doğumdan değil sezeryandan korkuyorum ameliyat korkum var sanırım. Gönlümden geçen normal. Hep o anı düşünüyorum hissettiğimi rahatladıgimi kavuştuğumuzu 😊 sezeryana karşı değilim elbette. Aksi bir durum olursa sezerya dönebilir ama elimden geleni yaptıktan sonra eğer olmazsa elbette.
zk2104 Bsrcip amiin teşekkürler🙏beni de sezeryan fikri her zaman ürküttü. Rabbimde normali nasip etti çok şükür, sizinde gönlünüze göre olur inşallah💐
KayraKuzusu Bsrcip cok teşekkür ederim elimden geldiğince yapmaya calışıyorum işin kötü yanı nezle oldum birde hiiiç halim yok 😔
ChemistrySK KayraKuzusu kizimi 40+3 de dogurdum ,yani hala vaktiniz var illa 40 olunca dogacak degil onlar kendileri belirliyor gelecekleri zamani hiç merak etmeyin😍
balbebek_ zk2104 maşallah çok güzel kavuşmuşsunuz bebeğinize darısı bize inşallah tam olarak kaçtaydınız hafta olarak bebeğiniz kanalda mıydı yoksa doğum esnasında mı indi ☺️
zk2104 balbebek_ teşekkür ederim.. darısı başınıza inşallah🙏tam 38+1deydik. bebeğim uzun zamandır kanaldaydı😊