zk2104 balbebek_ teşekkür ederim.. darısı başınıza inşallah🙏tam 38+1deydik. bebeğim uzun zamandır kanaldaydı😊
ChemistrySK KayraKuzusu kizimi 40+3 de dogurdum ,yani hala vaktiniz var illa 40 olunca dogacak degil onlar kendileri belirliyor gelecekleri zamani hiç merak etmeyin😍