mucizemizibekliyoruzz yaa keşke uyusanız uykusuzluk mahvediyoo bende gece 12 de sancılandım 5 e kadar bekledim 5 te 3 dk da bir e düştü sancm hastaneye gittim 6 da yatışım yapıldı 1.5 cm di. Suyumda geliyodu doktor yavaş ilerlicek dedi uyuman lazm yoksa çok yorgun düşersin dedi ilaç verdi uyuttu beni