Deletedmom15257 Hollanda da benim doktorum da gece suyun gelirse sabah hastane açılmasını bekle eğer suyun yeşil gelirse o zaman gece ara diyor üstüne birde sancın 3 dakikaya düşmeden arama sancın 3 dakika da bire düşünce aradığında ikna olmazsak gelmeyiz diyor Hollanda da sancını evde çekiyorsın 3 dakika da bire düşünce ebe eve geliyor tamam hadi gidelim veya biraz daha kal deyip gidiyor ne saçma değil mi tepki gösterince de başka yere de gitsen olacak bu yasa böyleymiş yasalarına tükürdüğüm düşünsene gece suyum gelcek sabah onlar iş başı yapana kadar ben bekleyeceğim evde 😂 eğer emin olmazlarsa gelmeyecekler bak sen 😂 Doğumdan yana beni öyle korkuttu ki başıma ne gelecek dört gözle bekliyorum