mucizemizibekliyoruzz Daha dün doktora gitmiştik. 1 cm açılmamız vardı. Biraz önce uyuyordum. Ilık ılık bişey aktı. Su olduğunu anlamamak mümkün değil aktıkça aktı yatağı bile ıslattı. Doktorumu aradım uyu dinlen yorucu bi gün olacak dedi. Sancıların olursa arasını takip et. Ama sancın olmasa bile sabah 10:00-10:30 gibi kesin yatışını yaparız dedi. Bebek hareketlerini hissetmeye çalış dedi ama şuanda hissedemiyorum, panikledim diye mi acaba. Suyu gelipte doğum yapan birileri var mı yardım 😱
CansuOztomurcuk mucizemizibekliyoruzz Sağlıkla gelsin inşallah bebeğin. Heyecandan bence sen uyuyup dinlenemezsin bile. Hareketleriyle ilgili bilgim, tecrübem olsa keşke. Ama stres yapma kendine hiç. İyi haberlerini bekliyoruz. 🤲🏼🧿
Serpil11 mucizemizibekliyoruzz ayy çok heycanlı neden hastaneye gitmiyorsunuz hem bebekte gözlem altında olur
Bos mucizemizibekliyoruzz canim allah kolayliklar versin, saglikla al kucagina yavrunu.. dilerim bizde o gunleri gorururz ☆
mucizemizibekliyoruzz CansuOztomurcuk şimdi ufak ufak hissetmeye başladım sanki bilemiyorum ki panikledim galiba bişey olacak çocuğa diye
mucizemizibekliyoruzz Serpil11 doktorum sabah yaparız yatışını dinlen enerjiye ihtiyacın olacak okadar su gelmesinden çocuğa hiçbir şey olmaz dedi. sancımda yok sancıların artması gerekiyormuş. Ama ben hayatta uyuyamam artık 😂
Aysrnur mucizemizibekliyoruzz senin adina cok sevindim rabbim agrisiz sızı sız dogumlar nasip etsin insallah bende 39+0 oldum dun bi parmak aciklik var dedi doktor beklemedeyiz🤗 saglikla alirsin kucagina insallah🤗
mucizemizibekliyoruzz Aysrnur valla her şey bir anda oluyor galiba. 1 cm açıklıl vardı benimde sadece. Biraz önce aniden suyum geldi yani bundan sonrası doğum zaten
Aysrnur mucizemizibekliyoruzz ohh cok iyi vala ben burda heycanlandim bizde bi dogursaydik allahin izniyle rabbim yardimcin olsun cnm🤗 guzel haberlerini bekliyorum
Buse_ mucizemizibekliyoruzz bebeğiniz sağlıkla doğar inşallah 🙏 suyunuz gelmeden önce kendinizde farklılık hissettiniz mi örneğin bebeğin çok hareketlenmesi veya bi ağrı felan
mucizemizibekliyoruzz Aysrnur ufak ufak sancılarım başladı ama az az suyum hala geliyor. Çok şükür miniğim hareketlendi 😊
Krm Ya çok güzel hadi gözün aydın şimdiden çok kolay bir doğum olsun bebeğine kavus inşallah. Bu arada yat dinlen hala uyumamaisin 😁
mucizemizibekliyoruzz Krm ay nasıl uyuyayım ya heyecandan 😂 ara ara suyum geliyor bide ne bileyim uyuyamam galiba 😄😄
reinamm mucizemizibekliyoruzz uyu biraz yoksa gücün kalmaz ıkınmaya bile. Su gibi gelsin inşallah 😍 sancılar ne alemde
tomurcukannesi mucizemizibekliyoruzz yaa keşke uyusanız uykusuzluk mahvediyoo bende gece 12 de sancılandım 5 e kadar bekledim 5 te 3 dk da bir e düştü sancm hastaneye gittim 6 da yatışım yapıldı 1.5 cm di. Suyumda geliyodu doktor yavaş ilerlicek dedi uyuman lazm yoksa çok yorgun düşersin dedi ilaç verdi uyuttu beni
Krm mucizemizibekliyoruzz ay ne bileyim bol enerjiye ihtiyacın olacak sonuçta çok güzel bir hikaye bekliyoruz senden
landarch81 mucizemizibekliyoruzz Gözünüz aydın sonunda gelmeye karar verdi demek bebiş 😊 Sağlıkla sağsalim gelsin , kolay bir doğum olsun inşallah
mucizemizibekliyoruzz landarch81 teşekkürler inşallah 😊 paylaşırım vedat beyle vildan hanımla ve can hastanesiyle deneyimlerimi ☺️