Sukranerolkaradag Selinmoon Benim 4+2′de 1559 çıkmıştı ama gebeligim sağlıklı ilerlemiyor şu an. O değerleri kafana takma inşallah sağlıklı sorunlu bir gebelik geçirirsin.
Csmnvr Sukranerolkaradag banada sağlıksız dediler ama doktor değiştirdim keseyi gördü. Şu an sağlıklı diyor tek doktora bağlı kalmayın derim
esra__94 Selinmoon aynen öyle kuzum benim mesela ilk gebelik 7 haftalıkken kendiliğinden düşmüştü ve kalp sesini bile duymuştuk