Hdemir1618 Selinmoon hamileliğinizin haftadınae göre beta yükseliyor inşAllah güzel haberler alırsınız 🤲❤️
Bride_6470 Selinmoon benim regl bi gün gecikti test yaptım pozitif doktora gittim dün kan verdim beta 1208 cıktı 3 haftalık o yüzden gözükmüyor dedi pazartesi tekrar gidicem senin de görülmemesi çok normal
Neslihan_Celik Selinmoon ben beta hcg ye bir kere baktırdım adet günümdü o gün göğüslerimin ağrısından duramıyordum ki normalde göğüs ağrım hiç olmaz erken gebelik testi yaptım gördüm silik ikinci çizgi bariz belli idi ertesi gün kan verdim 542 çıktı ve hamile olduğumu öğrendim bugün 9+1 kese geç gözüküyor kalp atımlarıda keza öyle endişeni anlıyorum bende senin gibiydim gönlünü ferah tut dua et değerin gayet iyi çıkmış
Selinmoon Neslihan_Celik ay inşallah evet insanın elinde değil. Geç olsun güç olmasın o zaman ne diyelim 🙏
Gamze_yildirim Bende dün gece test yaptım ilaç kullandigim için bu gidiyim kan veriyim ilaca ona göre devam ederim dedim 41.57 çıktım beta hcg hamile olma olasılığın yüksek ama kadın dogumcuya gorun dedi bakalım salı günü gidicem hayırlısı