Selinmoon eylulmihrasmom demii ya bence de öyle . Ki ben adetime 5 güne kala 33.3’le öğrendim artış çok iyiydi şu sonuncu biraz azdı oda ben 3 buçuk saat önce yaptırmışım diğer kan değerine göre doktorum dedi onun farklılığı olabilir
Csmnvr Selinmoon alttan muayene ile görebildiler anca tavsiye etmiyorum alttan muayeneyi ama benim dış gebelikten şüphelendiler bu kadar yüksek beta ile kese görünmemesi anormal çünkü
Asibel Selinmoon kızımda 4 gün geciktiğinde 45le öğrenmiştim 13 aylık şu an😂 şu anda hamileyim 7 gün gecikince 85le öğrendim 6 gün üstüne 1700 oldu dert etme yani seninki yüksek bile 🌸
Selinmoon Asibel ay nasıl motive oldum nasıllll 🥰 öyle rahatladım kiii ne güzel oldu size söylemek ♥️
Selinmoon Csmnvr anladım canım her zaman aynısı olacak diye bir şey yok. Umarım bu sefer sağlıklı olur 🙏
Yarenfurkan Benim 4+3 de 56 ydı bir kaç gün sonra bidaha gel bakalım dedi aile hekimliği 4 gün sonra 454 olmuştu
Yarenfurkan Selinmoon sıra bulamadım hemen kadın doğuma nasip olursa çarşamba gününe randevu aldım şuan bir sıkıntım yok çok şükür
mrvklncarsln Selinmoon ben de 112 ile öğrendim hiç tereddüt etmeyin. 3 kez kan verdim en sonuncu da 650 çıktı ondan bi hafta sonra da keseyi gördük.
Selinmoon mrvklncarsln gerçekten mi ? Of iyi ki soruyorum sizlerde 🙏 çok iyi geldi bu . Allahım bana da görmeyi nasip etsin inşallah
mrvklncarsln Selinmoon gerçekten, benim de riskliydi. Bol bol dua edin inşallah görürsünüz siz de, burdan da yazın mutlaka bebişi görünce 🥲