esra__94 Selinmoon sakın takma kafana yükselir o benim Şuan 6+3 bugün bakıldı beta 81.276 6 temmuzda 1990dı yükselecek seninde
Selinmoon esra__94 bence de kafaya takmamalıyım sonuçta herkesin aynı olmuyor değil mi zamanla ilerleyen bir süreç bu 🙏
Htc6138 Selinmoon ilk 334 le öğrendim iki gün sonra 630 du şuan 22+3 ün hiç bi sıkıntı yok çok şükür içini ferah tut 🥰❤️
esra__94 Selinmoon aynen öyle kuzum benim mesela ilk gebelik 7 haftalıkken kendiliğinden düşmüştü ve kalp sesini bile duymuştuk
Selinmoon Cicek1 hadi hayırlı haberler alalım . ♥️ ben o kadar çok kan verdim ki artık kollarım morardı
Cicek1 Selinmoon inşallah sağlıkla kucağımıza alırız canım inşallah çünkü bu benim iki gebelik kaybım olduğu için biraz tereddütteyim kalp atışını duymadan kimseye söylemeyi düşünmüyorum
Selinmoon Cicek1 ay canım ya Allah yüzüne gülsün inşallah . öyle yap sen ne zaman istersen o zaman söyle .
eylulmihrasmom Selinmoon görürsün Allahın izniyle hiiiçç korkma herkesi de takma. illa %50lik değil %60ı kadar bile artsa yetiyor dediğim gibi ortalama 5.haftada görünüyor kese
Selinmoon eylulmihrasmom demii ya bence de öyle . Ki ben adetime 5 güne kala 33.3’le öğrendim artış çok iyiydi şu sonuncu biraz azdı oda ben 3 buçuk saat önce yaptırmışım diğer kan değerine göre doktorum dedi onun farklılığı olabilir
Csmnvr Selinmoon yeni kese vakası atlatmış birisi olarak 4508 de kesem göründü minicikmiş bide 3-4 haftalık dedi 5+4üm ben ama kese küçük geç döllenmeymiş