Azizinannesi2 caniminikizleri ama sizinki hem kasım doğumlu hemde 2016 benim oğlum mayis 2017 dogumlu ay olarak okul yasi tutuyor
Azizinannesi2 caniminikizleri ama sizinki hem kasım doğumlu hemde 2016 benim oğlum mayis 2017 dogumlu ay olarak okul yasi tutuyor
caniminikizleri Azizinannesi2 bence okul müdürü ile görüşün benim kızımın bana göre şuanda 1.sinifa başlama yaşı geldi geçen senelerde gitmesini istememiştim insan kendi çocuğunun durumunu görebilir ona göre bir yol izleyin derim
Asel-2023 Azizinannesi2 valla öyleymiş gidip görüşmek lazım en iyi siz bilirsiniz çocuğunuzu benim ki de kırılgan naif 🥴 çok zorlanicak
Seyma3534 Azizinannesi2 hayır 1.sınıfa başlarken raporu bozdurmanız yeterli oluyor. ama raporu almak zor olabilir. ram çocuk doktoruna yönlendiriyor. rapor alıp ona göre yönlendirmeler yapılıyor. sürece çok hakim değilim. ama pandemi zamanında öğrencilerimden rapor alan çok kişi vardı sonra raporu bozdurdular
Azizinannesi2 Seyma3534 baya uğraşmak lazim herhalde yukarı da yazdığınız gibi gec baslamasindan simdi daha iyi cok teşekkür ederim yazdiginiz icin
Azizinannesi2 Asel-2023 arkasasin dedigi gibi bu sene vaktinde gitsin cunku diger arkadaşları kendisinden küçük olacak saglik olsun inşallah
Seyma3534 Azizinannesi2 rica ederim. bence önemli olan gelişim geriliği yoksa akranlarıyla başlaması.
Azizinannesi2 Seyma3534 aynen akranlarıyla baslicak ona karar verdim dediklerinizde çok haklısınız çünkü
Karbaby Rapor olayı ömür boyu sicilinde kalacak bişey usülsüz rapor almanızı tavsiye etmem bir öğretmen olarak. Yaşı uygun çocuğunuzun, eğer gelişiminde de bir sorun yoksa okullar açılana kadar kendinizi hazırlayıp okula başlatmalısınız.
Azizinannesi2 Karbaby cok teşekkür ederim gelisiminde falan sıkıntı yok aksine cok zeki ve akıllı bir çocuk tekrar teşekkür ederim
caniminikizleri Azizinannesi2 o zaman gönderin ben ilk başta anasinifina yolladım herşeyde benimde kızım çok uyumlu bir çocuktu fakat benim tercihim o yönden oldu
sevgi9654 Çocuğun gelişiminde sağlık açısından herhangi bir problem yoksa okula göndermelisiniz. Ram durumuna girmenizi hiç tavsiye etmem. Zaten öyle herkese verilen bir rapor degil. Ayrıca bir ömür de sicilinde olacak bu. İster istemez de çocuğunuzun bir hastalığı vs oldugunu düşünecek bundan sonraki tüm öğretmenleri. Veliler kendi keyfine göre çocuklarını etkilemeyi bıraksın bence.
Azizinannesi2 sevgi9654 çok haklısınız evet bu sene okula gitmeli diye düşünüyorum artik yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim ❤️