Azizinannesi2 sevgi9654 çok haklısınız evet bu sene okula gitmeli diye düşünüyorum artik yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim ❤️
caniminikizleri Azizinannesi2 o zaman gönderin ben ilk başta anasinifina yolladım herşeyde benimde kızım çok uyumlu bir çocuktu fakat benim tercihim o yönden oldu