Merve_nurkacar reinamm acaba konu nereye gidiyorduuuu reinamm sana birazdan perine masajı yapar mısın teklifleri gelirse şaşırma ☺️ Şey dermişim İstanbul içi indiriminiz varmı 😅
Merve_nurkacar Denizkizi bak az önce bi post okudum 36+3 günlük hamileymis ilk defa sancısı olmuş 2 saat içinde normal doguma almışlar hemen masallah diyim de 🧡 bizimkilerde öyle bi anda gelcekler demekki benimkide dönük ve asagıda baya bekliyorum bakalım
Denizkizi Merve_nurkacar ayy hadi ins .. Zaten hep kolay bir dogum olucak diyorum, pozitif dogum hikayelerini okuyorum😀
Denizkizi kardeleng ayy hadi ins canim 🙏 umarim sende hayalindeki dogumu gerceklestirirsin , bende bu sebepten sezaryen istemiyorum narkozun etkisiyle ya gec uyanirsam bebegimi herkes bende once gorurse , ilk ben gormek istiyorum kiskanirim valla 😬
kardeleng Merve_nurkacar doktorum bu saatten sonra zor döner(33.haftada) deyip sezaryen bilgisi verdi.İşte şimdi 36.haftadayız yeni doktor arayışına girdim o yüzden bebek riske girmediği sürece bekleyeceğim bakalım.
Denizkizi kardeleng ben youtube izlemistim donmesi icin ebe masaj yapiyodu , biraz korkmustum ama bebek donmustu normal dogum oldu ..
reinamm kardeleng internette şey okudum. Secde duası varmş. Onu okuyup secdeye durunca dönüyomuş bebek. Biri yorumda yazmştı😳
Merve_nurkacar kardeleng vay be nasıl doktormuş o öyle daha 33 te böyle bi kanıya varmış bravo acilen önlüğü bırakıp farklı mesleklere yönelmesini tavsiye ediyorum :) yok canım benim teyzemin çocuğu tam 39+4 günlükken döndü kanala girdi hic canını sıkma daha cok erken
istanbulluanne Azizesuna Evet bende geçen gün çatı muaynesi oldum ve burda öldüm, bittim geberdm acidan diyenlere şok oldum. Ona dayanamayan normal doğumu hic yapamaz bnce.
Azizesuna istanbulluanne tabiki acıdan ölüp gebermiyosun ama hiç acımıyo dencek kadarda bast bişey değil. Normal doğumda rabbim veriyo kolaylığını ve orda bebeğini kucağına aldığın için unutuyosun hepsini.
kardeleng Denizkizi onu ebeye de doktora da sordum Türkiye’de yapılmıyor dediler.Sağa yatmayı ve bol su içmeyi önerdiler onu deneyeceğim bakalım
Denizkizi Merve_nurkacar canim sen bebegin gelisimi onde gidiyor demissin , boyle olunca biliyosun doktoar hemen doguramazsin sezaryene alalim yada suni sanci verip baslatalim diyorlar , sana birsey soylendi mi
Merve_nurkacar Denizkizi yok benim doktorum 4 buçuk kg bile doğurursun diyo canım valla ben 178 boyunda 80 kiloyla hamile kaldım zaten iriyim baba da öyle bizden cok küçük bşsey çıkmaz diye düşünüyodum zaten☺️ 4 ü geçerse tabi zorlanırım diye düşünüyorum o yüzden bi an önce dogsun insallah ki bende rahat Doğum yapiyim
Denizkizi Merve_nurkacar masallah sizde boy pos varmis 😊 bende karsiyim ama burda cok okudum 4 kilo olunca direk doguramazsin diyorlarmis , benim doktor da normal dogumdan yana ama hic sancim olmayinca korkmaya basladim sezaryen derse diye ..
Ozlmmm reinamm Kesisiz Doğum yapacaksam bunu uygularım tabi ama ben de enfeksiyon var, bugün ayna karşısında kulak çubuğuyla temizleme yaptım ama vajina girişini bile göremiyorum, çok dar olduğu için, çok acaip yanıyor bunu yapsam ne olur bilmiyorum.
Merve_nurkacar Denizkizi korkma korkma bolca dua olumlu düşünce pozitiflik tamamdır bu iş Daha doğrusu bebek ve senin için hangi Doğum sekli hayırlıysa o olsun canım aynı şekilde hepimiz icin 🧡🙏🏻