Eymenikoo reinamm You tube da video izledim baş parmağınızla vajina ile anüs arasındaki bölgeye sağdan sola masaj yapın diyordu ama çok beceremedim..
reinamm Eymenikoo https://www.instagram.com/p/Bpgu33JBDAe/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1i3ygk2nwygf2 kuzum böyle dene. Baş parmağını kullanmak zor geliyosa, yalnızca işaret parmağını ve orta parmağını da kullanıp yapabilirsin:) hiç zor değil
Eymenikoo reinamm Bu doktoru takip ediyorum ama görmemişim videosunu teşekkür ederim😊 yanlış yapmışım meğer 🙈
Ozlmmm reinamm Kesisiz Doğum yapacaksam bunu uygularım tabi ama ben de enfeksiyon var, bugün ayna karşısında kulak çubuğuyla temizleme yaptım ama vajina girişini bile göremiyorum, çok dar olduğu için, çok acaip yanıyor bunu yapsam ne olur bilmiyorum.
Denizkizi Merve_nurkacar ayy ins canim, ayagimin birini klozetin ustune koyuyorum oturarak asla olmaz zaten, elimi yaglayip yapiyorum 9 ve 3 seklinde dedikleri gibi olmuyor ama bastiriyorum sikiliyorum parmagimla biraz zorluyorum ..
kardeleng Merve_nurkacar ya bu çatı muayenesi denen şey kaç cm açıklık var onun muayenesi mi yoksa bebek-pelvis uyumunu anlamak için yapılan muayene mi ben bir ebeye sordum farklı ikisi dedi.Geçenlerde ağrım var diye gittim çatala alıp açıklık muayenesi oldum hiçbir şey hissetmedim çatı muayenesi de oysa bence de hiç korkmayın
Merve_nurkacar kardeleng farklımıymıs ikisi benim ki normal Doğuma uygun mu degil mi ona bakmak icin yapılandı ama bilemedim ☺️
kardeleng reinamm ya ben parmağı soktuğunu bile hissetmedim utandım başka yere bakıyordum zannediyorum ki parmağının ucuyla dokundu çekti bana sonra çıkışta anlattılar böyle böyle yapılıyor dedim yoo öyle olsa hissederdim.🙈😹😹
kardeleng Merve_nurkacar valla ben de anlamadım ki canım ebe öyle dedi ama belki de açıklık muayenesini ebe doğuma uygunluk muayenesini doktor yapıyordur işlem aynıdır yapan farklı diye farklı demiştir bana.Sordum onu doktor yapıyor biz yapmıyoruz dedi.
Denizkizi kardeleng dogrusu pelvis muayenesi ama cati muayenesi demeye alismisiz , siz cok rahat atlatmissiniz ne guzel bende kolay olacagini dusunuyorum, insanlar genelde abartirlar duymuyorum onlari, bende onunuzdeki hafta olucak bakalim nasil gecicek
kardeleng Denizkizi herkes çok rahat vajinal doğum yaparsın diyor ama bizim yaramaz dönmedi gitti.Hep hayalim doğumdan bebeğimle yürüyerek çıkmak ama hayal olacak gibi bu doğum için 😿
Dilekkkk reinamm ya ben beceremedim onu baya içeri ittirince parmağı videodaki Gibi bükülmüyor öyle bi yer yok içerde yani 🤣
Eymenikoo Dilekkkk Arkadaş video attı orda baya kolay görünüyor yapılışı yarın tekrar denicem tam 37+1 im yapsam faydası olur bence 🙄
Merve_nurkacar kardeleng öyle deme Ya son gün bile dönen bi sürü bebek var insallah seninkide öyle olur hic kafana takma
Denizkizi kardeleng herkesin derdi farkli benim son 12 gun bebek doneli 1 ay oldu ama ne sanci var ne gelen ne giden hic dogmayacak gibi😞
kardeleng Merve_nurkacar doktorum bu saatten sonra zor döner(33.haftada) deyip sezaryen bilgisi verdi.İşte şimdi 36.haftadayız yeni doktor arayışına girdim o yüzden bebek riske girmediği sürece bekleyeceğim bakalım.
Merve_nurkacar Denizkizi bak az önce bi post okudum 36+3 günlük hamileymis ilk defa sancısı olmuş 2 saat içinde normal doguma almışlar hemen masallah diyim de 🧡 bizimkilerde öyle bi anda gelcekler demekki benimkide dönük ve asagıda baya bekliyorum bakalım