Eymenikoo Dilekkkk Arkadaş video attı orda baya kolay görünüyor yapılışı yarın tekrar denicem tam 37+1 im yapsam faydası olur bence 🙄
reinamm Eymenikoo dikişsiz bir doğum paylaşıldı belki okumuşsunuzdur. Mavi geldi diye başlık açılmıştı. O da epey tavsiye etmişti perine masajını😇 3 kere falan yaptm demişti yanlış hatırlamıyorsam
Eymenikoo reinamm Evet okumuştum , işe yaradığı söyleniyor inş bizde de faydası olur ben doğumdan çok o dikişlerden korkuyorum çünkü 🙄
Denizkizi reinamm bayanin biri de dogum hikayesini paylasmisti masallah cok rahat ve kesisiz dogum olmus masaj da yapmamis sadece pamuga zeyinyagi dokuyormus gunluk pedle camasirinin icine sikistiriyormus , ara ara onu da yapiyorum ben☺
Merve_nurkacar reinamm aaaa kilomu ele vermiş oldum şaka gibi 😂😂 evet canım 103 ama belli olmuyomus öyle diyorlar tek tesellim emzirirken metabolizmamın deli gibi çalıştığı o anların kıymetini bilip kg vermek 🤷🏻♀️
Merve_nurkacar Denizkizi korkma korkma bolca dua olumlu düşünce pozitiflik tamamdır bu iş Daha doğrusu bebek ve senin için hangi Doğum sekli hayırlıysa o olsun canım aynı şekilde hepimiz icin 🧡🙏🏻
Denizkizi Merve_nurkacar amin canim surekli olumlu dusunuyorum ama son gittim de bebegim 2 hafta geriye dusmustu oysa ki simdiye kadar gayet iyi gidiyorduk , bakalim haftaya ne olucak ..
Merve_nurkacar Denizkizi her an şaşırtıyorlar bizi gerçekten bak bi günleri diğerini tutmuyo ee ultrason cihazlarının da yanılma payı var bu gebelik süreci cok karışık coookk
reinamm Eymenikoo bende hiç istemiyorum dikiş yemeyi. Sırf bu yüzden parayı kıyıp suda doğum yaparm büyük ihtimal 😂 ama halen karar vermedim
Merve_nurkacar Eymenikoo ben 3 şişe soda bitirdim deliricem ya bu nasıl bi yanma içerde neler oluyor oglum da ateşi yelledikce yelliyo sanırım resmen uyuyamıyorum o kadar 🤦🏻♀️
Eymenikoo reinamm Benim hastanemde suda doğum yok olsada yapamam sanırım 😊 İnş sen yaparsın bizede tecrübelerini anlatırsın hikayende 🙄