29+5 olduk doktorum henüz doğumla ilgili bir şey söylemedi. Uygulama 40. hafta üzerinden doğumu 30 Eylül gösteriyor ama normal doğum istiyorum o yüzden belki ekime kalır. Bugün arkadaşım 41. haftasında bebek hala gelmeyince sezaryene alındı. Normal isteyen arkadaşlar son tarihe aldanmasın daha geç gelebiliyor yani😂