Sevgi-59 Hiç korkmayın en sağlıklısı vucudumuz buna uygun yaratılmış benim bir günde oldu bitti bir hafta öncesi ara ara bel agrilarim vardi bi gun sabah 7 gibi siddetli bel agrisiyla uyandim sancim varmis aksama kalmadan 5 gibi dogurdum insallah yine oyle olur tabiki dogum anı zor kolay diyemem ama ameliyat olmaktansa tercih ederim en guzeli normal ve hemen ayaklaniyorsunuz en güzel yanı bu agri sizi pek olmuyo yurume islerinizi yapma sezeryana gore daha hizli tabiki nasil dogarsa dogsunlar sağlık önemli olan sezeryana karsı degilim ama normal olursa hep tercihimdir 👍