birmeleginannesi_ bana radyasyon nedeni ile bir ay koruma vermişti tuplerimiz zaten temiz çıkmıştı bı sıkıntı çıkmadı Kasım ayında çekildim Ocak ayında hamile olduğumu ogrendim yılbaşı zamanı regly oldum sandım 3 gün sürdü tuhaftı ama hiç aklıma gelmedi zaten regly değilmiş sonrasında öğrendim yani tekrar regly olmadan hamile kalmışım zaten ilk 3 gün falan hafif kanama oluyor benim çok az damla şeklindeydi bir de hap veriyor antibiyotik bize 1 ay koruma verdiği için deneme yapmadık sonra ki ayda iki günde bir hiç aksatmadan denedim ben o şekilde şans çok artıyor sonrasında rabbim çok şükür nasip etti Allah isteyen nerde varsa nasıp etsin sağlıkla kavuştursun 🤍