İyi geceler kızlar. Ben de 2 düşük yaşadım. O yüzden film çektireceğim. Düşüğüm çok yeni 1 hafta oldu. Bana doktorum 10 gün snra fln film çektirebilirsin dedi. Ama bana 1 yıl korunma verdi. Acaba hamile kalmaya karar verdiğim zaman mı çektirsem filmi. Daha mı iyi olur sizce