Zeze34 38+6 yız bugün, uygulamaya göre son 8 yazıyor gelen yok daha 🫠 benim kızçenin keyfi yerinde galiba? Ne yapayım doğumu tetiklemek için bana da bir akıl verin🥲 hurma ananas yürüyüş merdiven in çık bunların dışında
gulsahklkn Zeze34 Valla illa ki işe yarıyordur bunlar ama hamileliğini öğrendiği ilk günden beri sporunu yürüyüşünü aksatmayan arkadaşım vardı son haftalar doğumu kolaylaştıran egzersizleri herşeyi yaptı hergün pilates falan açılması olmadı yatış yaptılar topun üstünde zıpladı durdu sonuç sezaryen 😊 olmayınca olmuyo yani bebiş karar veriyo geliş şekline sana sadece sakince doğumu beklemek düşüyor 🥰
NewMom__ gulsahklkn Daha çoook var 155 güncük😂 bir aksilik olmazsa normal doğumdan yanayım hayırlısı olsun
Melekleriimm gulsahklkn 35 haftalik ikiz gebelik doktorum 37. Hafta ikiz gebeliği sonlandırıyoruz dedi. Son 15 gün bakalım benim prensesler erken gelmezse şafak 15
3Tospikannesi gulsahklkn 33 haftalığız 12 gün sonra her an gelebilir normal doğum görünüyor aksilik olmazsa inşallah 🥰
-Seymaa- Son 9 gün heyecan dorukta şu son günler geçmiyor artık belki daha önce de olabilir ne zaman gelirse prensesim artık🐣
Avcili91 Evpe benim son 25 günüm normal doğum olucam çatıma felan bakilmadi sen özelde mi baktiriyorsun
babymomy_ gulsahklkn 73 gün kaldı 😇 henüz doğum şeklini konuşmadık doktorumuzla ama gönlüm normal doğumdan yana