Aleynadeveci2022 gulsahklkn 13 gün sezeryan olacağız 3.doğumum 36 haftalık olmayı bekliyoruz şuanda 34+ 2 günlük olduk
beniminikuzum08 Uygulamaya göre 15 ama sezeryan olacağım için yarın gün alacağız en geç pazartesiye gün verir diye düşünüyorum
Busracft gulsahklkn Merhaba. Uygulama 72 gün gösteriyor fakat bebek önden gidiyormuş hafta ve kilo olarak şuan 29+5 teyiz ultrasonda 31 hafta çıktı. 1 kilo 455 gram. Böyle giderse dört kilo üstü olur dedi. Tatlıyı azaltmam lazımmış 🥲 benim gibi olan var mı?
betulbeyaz Busracft 30+0 dayım bugün kontrolümde 29+6 günle uyumlu çıktı 1485 gram bence bebeğiniz normal 1-2 hafta önde veya geride olması çok problem degil 🌸
Aylinsevim gulsahklkn ahahahah 🤣🤣🤣🤣🤭🤭 canım çok takıyordum senin gibiydim ama baktım.kendimi çok strese sokuyorum psikolojikmen de gidişatım iyi degildi şuan sadece sonuca odaklandim kavuşma hevesiyle saldım düşünmeyi 🤲♾️