Surprizbebek1 gulsahklkn Normalde 5, ama az önce kontrolden geldim. Sancılarım çok çıktığı için yarın doğumu başlatma kararı aldı doktorum. Yani son 1 🥹🥹 dualarınızı bekliyorum 🥹
Ebru_20 gulsahklkn 73 gün kaldı daha doğum şeklimiz beli değil 30 cu haftaya girdik kafası hep aşağıda oğluşun
Semtin Son 3 günüm cuma sezaryen olcam, çok değişik hissediyorum şu an çok alışmıştım karnımda olmasına kucağıma aşınca nasıl hissedecem acaba korku heyecan stres sürekli ağlama hissi var
gulsahklkn Semtin Bende de aynı duygular üstelik benim daha 54 günüm olmasına rağmen değişik duygular sardı ay sinek ısırsa duygulanıyorum 🙄
ilknurakdogan1 Son 78 gün 40 haftaya göre hayırlısı neyse o olsun diyorum Gönül ister tabi normal olsun