gulsahklkn Eda1990 Oyy küçücüğüm 🥰 bu zamanlar yavaş geçiyo gibi gelir şimdi sana ama 20 den sonrasını gör 😂
gulsahklkn G12s_18 Kötü düşünme hiç erken de gelebilir bunlar olan şeyler her erken gelen bebek yoğun bakımda kalmıyo o konuda bence canını sıkma
gulsahklkn Serap-asel Normal düşünüyorum ben bu şekilde ilerlerse 10 Eylül beklenen tarih doktorum ağustos sonu eylül başı dedi
D-ince Nur_tac hiç öyle düşünmeyin daha dün gibi hatırlıyorum 99 a düştüğümde ikili rakamlara düştük demiştim 😀 şimdi 53 günüm var neredeyse Bi ok adar daha geçmiş artık çok hızlı geçiyor hazırlıklar falan derken 🥰