ipektkc Serap-asel 31+2 benimde ama karar veremiyorum normal mi sezeryan mı bebeğin kafası aşağıda ama 🤔
gulsahklkn G12s_18 Kötü düşünme hiç erken de gelebilir bunlar olan şeyler her erken gelen bebek yoğun bakımda kalmıyo o konuda bence canını sıkma
bebeklipanda Son 15 🥹🐣 babası nöbet tutmaya gitti, biz kızımla Ankara’da kaldık, babası gelmeden doğar mı bilmiyoruz öyle oturduk bekliyoruz civcikimle 🐣