gulsahklkn Merhaba güzel anne adayları 🌸 Doğuma ne kadar kaldı, hangi doğum şeklini düşünüyorsunuz 🥰💁🏻♀️
Avcili91 Evpe benim son 25 günüm normal doğum olucam çatıma felan bakilmadi sen özelde mi baktiriyorsun
gulsahklkn Belginylmz Hiç çok var deme zaman çabuk geçiyo 😊 İnşallah hayırlısı neyse senin için öyle olur 🙏🏻
Didemsofia cemileglc benimde 🫶🏻 , çatıma bakıp kesinleştireceğiz ay sonunda . Heyecan veya korkunuz varmı
Aylinsevim gulsahklkn ahahahah 🤣🤣🤣🤣🤭🤭 canım çok takıyordum senin gibiydim ama baktım.kendimi çok strese sokuyorum psikolojikmen de gidişatım iyi degildi şuan sadece sonuca odaklandim kavuşma hevesiyle saldım düşünmeyi 🤲♾️
Pinar4588 gulsahklkn Benimde programa göre son 5 kaldı 🫣 ama fıldır fıldır geziyorum galiba göbüşüme çok almıştım sanki hiç doğurmucakmışım gibi halen çarşı pazar alışverişteyim☺️ Ama artık aşağıya baskı yapıyor zorluyor az kaldı geliyor gelmekte olan 🥴