Aygn Pelinizm ayyy sevsinler onun poposunu ben bu zamana kadar ağrı hiç çekmedim ay 😁 bende fitik var galiba ondan da kaynaklı olabilir
Pelinizm Aygn Olabilir değişiyor yaaa kişiden kişiye 🙈 Ama ilk riskli dönemi atlattık artık hayırlısıyla 🙈🙈🙈 Benim enerjim daha yerine geldi bu hafta 💁🏻
Aygn Pelinizm 12.haftaya girince atlatiliyr mu ya benm ikiz gebelikti birinin kalbî 6 haftalıkken durdu şuan tedirgin oluyrm ben ondan çok pinpirikliyim galiba
Aygn Deletedmom2224 bacim kiz benm bu seyrime yemek yedikten sonra oluyr 🤗🤗🤗 bunu fark ettim dün çok actim yedim ondan sonra oldu akşam yedim yine oldi demin kahvaltı yaptım yine 2 kere seyridi 😁
Pelinizm Aygn Yani sonlarına geliyoruz artık bende yine dikkat ediyorum tabi canım Allah korusun 🙏🏻 Kötü düşünmemek lazım Allah'ın elindeyiz,onun dediği oluyor🙏🏻
Aygn Pelinizm aynn öyle canm Rabbim ol derse oluyr olma deyince olmuyr elden birşey gelmez hayırlarla gelsin inş minikler
Mustafatma92 Bende hissediyorm 16 haftalığız balık kayması kelebek kupırtısı gibi cok guzel bişey ya bebeğim olduğuna o kadar emınım ki ama iki gündür bel harım kasık agrım bacak ayrım aldı basını gidior
Elfsglm Bende 14+3üm az önce sol tarafım pıtpıtpıt seyirdi geçti annem yanımdaydı ay pıtpıtpıt bişey hissediyoeum dedim göz seyirmesi gibi dedim 😂 sonrada bişey kaydı gibi böyle karnımın içinde su oynuyor gibi cılık cılık bişey hissettim geçti 😂 bende kendi kendime yok ya daha çok erken diyorum da bu haftalarda hissedende var demekki oldummu oluyormuş 🤔 değişik bir deneyimdi 😂 çok mutlu oldum 😂
Aygn Elfsglm valla benm de bebiş mı seyridi ne oldu anlamadim ama çok güzeldi aksamdan beri yok yemek yedikten sonra oldi bende 😁
F1903 Aygn 😂 anaaam Allah yardmcin olsun dicez ne dicez Bugunde ben oyle bi cocuga sinr oldum annem cok bakma cocugun benzemesin diyo 😂😂😂😂 Basima gelcek dye korkuyom🤦🏻♀️