Aygn tabii bu benim kendi fikrim olabilecek bi konu diil, bebegin ebatlarindan mumkun diil diyor cogu doktor ve kaynaklar, hareket eder ama hissetmek mumkun diil deniliyor, ölculeri de dusununce ben de bunu mantikli buluyorum ama her annenin bunu erkenden hissetme arzusunu da cook iyi anliyorum tabii😊