Seymaemre Ya ben o kadar sordum ki bu cocuk hareketi nasıl oluyor diye herkes pıt pıt dedi benimki bildiğin seyirio 20. Haftasında hissettim birisi seyirio deseydı daha once hissederdm kesin daha oncede oluodu😂
Aygn Deletedmom2224 bacim kiz benm bu seyrime yemek yedikten sonra oluyr 🤗🤗🤗 bunu fark ettim dün çok actim yedim ondan sonra oldu akşam yedim yine oldi demin kahvaltı yaptım yine 2 kere seyridi 😁
Elfsglm Ay ben ne zaman ultrasona girsem benim bebe hareket etmiyor doktor dürtüklüyor bızdıklıyor anca öyle hareket ediyor bugün 2 tane çikolata yedim öyle girdim ultrasona bi bacak attı sağolsun kendi kendine 😂 doktor diyor ki yine hareket etmiyor 😂dedim valla benden dolayı değil 2 tane çikolata yedim yinede hareket etmiyor zalımın kızı 😂 aynı koala gibi hareket ederken on kere düşünüyor çocuğum diyorum doktor nasıl gülüyor 😂😂 neyse anne karnında uslu olan çocuk doğduktan sonrada uslu olur derler inşallah öylr olur 😂😂😂