33+1 iz şükür yolunda gidiyor yorgunluk uyku halsizlik ishal var bu sıra nedenini anlamadığım 🥲 normal doğum mu sezeryan mı karar veremiyorum asla cuma doktorla konuşacağız doğumu bakalım ne diyecek gelişimi 3 hafta önde hep böyle giderse kilosufalan sezeryan olursun gibi dedi en son. Siz nasıl düşünüyorsunuz kızlar doğum şeklini ilk doğumum benim