Demet78 3Tospikannesi aaa cok iyi normal 36 haftada 🥰🤰biz napcaz bakalım ekstra bsy yapiyomusunuz normal olsun diye
3Tospikannesi Demet78 hayır yapmadım 28.haftada baş geliş pozisyonu almıştı hala aynı inşallah değişmez de sezeryana dönmez 😁 korkuyorum çünkü 🤫 Ama youtube ve instada videolar var bebeği kanala giydirmek için egzersizler filan ☺
Demet78 defneveannesii_ sıcakla basa çıkmak imkansız yaa vantilatör karşısında sağa sola dönmeye calisiyom 🥰🤰
minipanda 35+3 um dogurmak istiyorum artik dayanamıyorum zaman gecmiyo yoruluyorum ve merak ediyorum oglumu
bendeanneoldum_ Demet78 iyi Gidiyo şimdilik çok şükür 35 haftalık olduk bizde bu hafta gidicez hastaneye baklm miniğim ne durumda
2_evlatyolda G12s_18 baskıdan ayaga kalkamıyorum doktorum normal bişey olmaz diyor bebde çıkacak die korkuyorum ne olcak bilmem
Demet78 2_evlatyolda bisey olmaz allahin izniyle bence icerde onların keyifleri iyide biz telaş ediyoruz 🥰🤰