Mss19 genel konulari ben eski mesajlarda yazdim.
Ama cok abartilcak bisey yok benim son haftam kaldi ama simdiye kadar gordugum şeyler genelde bildigim şeyler.
Daha cok rahatlama, dogum korkusunu yenme, dogru nefes alma,masaj teknikleri rahatlama yontemleri ,gevşeme , dogum belirtileri ne yapmamiz gerektigi falan filan 😊
Bu hafta da mesela dogum şekilleri vardi normalde de sezeryandada secenekler neler nasil yapilir ne durumda yapilir ve aktif sancilari cekerken cocugun daha iyi ilerlemesi icin nasil hareket etmemiz gerektigi.pilatesle hareketler filan.
Biraz uzun oldu ama birazi boyle.zaten bebek basi olusurdan basliyo devami geliyo 😅
Son hafta ne gorucez bilmiyorum bende 😉