KlncA şimdi eğitim verenlerin ne kadar iyi bilemem🤷 ama benim gittiğim eğitim ebelerin iyiydi doktorlar ebeler diyetisyen psikiyatri ve fizyoterapist girdi önerilerde bulundu. Yapılan yanlışlar bizim doğru zannettiklerimizi falan anlattılar. Yapılması gereken egzersizler, nasıl emzirilir , bebek banyosu nasıl yapılır, lohusa bakımı nasıl olur, doğumun evreleri vs bir sürü şey anlattılar 💁💁 ben bir sağlıkçıyım ve iyi ki gitmişim diyorum. Bence gitmelisin uzun sürmüyor zaten ben 31 haftalıkken başladım bir sıkıntı olmadı bence tam zamanı gitmelisin 🤗🤗