Baklava tugbaozdemirkan41 bne Funda Salihoglu Saricali na gidiyorum 😊 Burda bi arkadasta Ümit hanima gidiyomus 😅 ayni doktordasiniz 😊 Bir iki mesaj ustte 😅 bukra 😅 Umit hanimin muayene ucreti ne kadar bizimki 195 oldu 😑
ToprakDeniz BehiyeGrel ben Bolu Kadın Doğum ve Çocuk Hastahanesinin Gebe Ojukuna gittim... Gerçekten çok faydalı... Ama her şehirde var mı hiç bir bilgim yok?
bukna Baklava @tugbaozdemirkan41 bende ümit hanımdayım en son bir ay önce gittiğimde 165ti. Haftaya gidicem bakalım aynı mı görücez ☺️ Çünkü her gittiğimde 20 tl artıyor fiyat. @tugbaozdemirkan41 sen kaç haftalıksın
Baklava tugbaozdemirkan41 zamli halimi 165 oldu iyimis ya 😅 bizimde o kadar olsa keşke 😅 Bizim öncesi 161 di simdi 195 😅 birdende bu kadar cikmasa iyiydi 😅
Mrvdmt Arkadaşlar eğitimde görenler gördüklerini de paylaşabilir mi rica etsem bizde bilgilenmiş oluruz sizlerin sayesinde..
Bushy BehiyeGrel ben almanyada gittim 3 ay yaklasik haftada bir gün dogum icin spor dogum aninda yapilmasi gerekenler nefesi nasil alip vermemiz hepsini ögrendim güzeldi türkiyede nasil bilmiyorum ama tavsiye ederim insan birseyler ögrendikce dogumdan korkmuyor
Mrry Heycanligebe bendede çok yani devlet hastanelerindeki eğitimde de aynı bilgi verilecektir diye düşünüyorum☺️