Nezaketyildiz Evet bende şimdi konuştum Şubat ayında artmak fiyatlar ama koşuyolundaki fiyatlar kadar olmucak fiyatlar dedi normal Doğum eğer 1250 yse maksimumun maksimumu 2000 tl olur fiyatlar çok uygun en kötü hastanede bile şuan da muayene ücreti 60 tl çok şaşırdım inşallah güzel bi hastanedir doktorumu değiştirmek istemem ama buradaki doktorlar da iyiyse olabilir
Adenbebek Nezaketyildiz bende kosuyoluna gidiyordum burdaki fiyatlar uygun olunca ve dru begenınce burada devam ediyorum
PelinOuzhan Nihanucar merhaba ben 29. Haftadayım da doktorumdan cok memnun değilim kadriyle hanıma gitsem acaba bu vakitten sonra kabul edermi